Vi har gennem de sidste uger bøvler rigtig meget med at NOGLE af billetter bliver “spist” undervejs fra vores billetsystem til jeres indbakke.

Problemet er ikke hverken jer eller os, men at flere mailservere (særligt Gmail, Hotmail og lign.) er spændt rigtig hårdt op i deres spamfilter.

Dvs. at når billetterne kommer afsted som vedhæftet PDF i en email og så kan nogle mailservere godt finde på at tolke det som spam.

Når dét sker, kommer det ikke engang I jeres spamfolder men bliver ganske enkelt ikke videresendt fra den centrale mailserver.

Løsningen:

Frem for at I og vi bruger tid på at “rode” med det, så har vi i dag besluttet at alene fremvisning af købskvittering (enten som papirprint eller bare på jeres smartphone) er godt nok.

Vi har en computer ved indgangen hvor vi så “tjekker jer ind” og det er lettere for alle.

Det giver så endda den “bonus” at vi ikke skal scanne jeres QR-koder og det gør hver entre en lille smule hurtigere = kortere kø = mindre stress 🙂

Loading...